En Morea, que son mas listos, las fuerzas vivas(¿?) del Casino no dejaron caer la noticia en saco roto y reunieron a los prebostes locales y a su fuerza política y, como siempre, lanzaron el consiguiente:
Desde el Blogg paicíamos poco menos que imposible, así que pusímonos en contactu con la Redacción del Caleyeru, que, ¡hay que jodese!, sigue funcionando como si tal cosa, metiendo el focicu en toes partes y sin papel que imprimir, y lo que sigue fue lo que nos adelantaron al respectu:
- - La navegabilidá dirá desde Morea a Casomera (eso diz la propuesta, Río Aller ), a pesar de les presiones que ficieron los de Felechosa ( Ríu San Isidro ) . Tendrá paraes en los embarcaderos de los distintos pueblos y los navíos darán la vuelta en la Viñona y nel ampliu entornu del puente romanu de Casomera.
- Piensen convinalo con nel Proyectu de Ovidiu denterrar les víes del Vasco desde Sotiello a Oyancu y, tamién, con la idea de explotar el grupu Cutrifera pa facilitayos el carbón a los barcones. Volveremos a ver fumo y escombreres, como elementos catalogáos de nuestra mas próxima y negra historia.
- - A través de Gabinón, ´l Alcalde d´Uvieu, ya se entró en contactu con el su arquitectu de cabecera, un tal Calavatra y enséñense en círculos restringíos y allegaos los primeros croquis de los embarcaderos modulares a construir en la vera´l ríu . Aquí vos ponemos, un alzau lateral y una perspectiva que pirateamos nosotros.
- - La construcción del los barcos modelo Mississipi fueron encargaos a la Cincinnati Boats & Co, por un tal Chanqueiro que paez ser un home desprendíu onde los haya y que se maneja con soltura con la língua, inglesa, y meyor con les invitaciones nel entornu de la Administración Local
- - La explotación de la línea vais a deducir inmediatamente a cargu quién queda, con solo ponevos el nome la Compañía creá al efectu, Cosmen´s Boats .
- - Fueron famosos nes rutes del Mississipi les partíes de xuegu, el alcohol, el sexu, el puticiu en resumíes cuentes, durante sus viaxes nocturnos. Nun podíen quedase atrás los ideólogos de la navegabilidá y encomendaron la organización a un tal Trampas, que aunque solo sea por el nome, ponyi su morbu al asuntu, quedando al final todo en casa:
- - La limpieza de les embarcaciones, embarcaeros y accesos será encargá por el sistema digital ( a déu ) a una amante dun altu dirigente políticu local
- - Como con la cantidá de construcciones que se tan faciendo nel Altu Aller, vertiendo sin vergüenza y directamente la mierda toa al rio, ¡ahí vaaaa, qué te güela!, se sospecha quen verano nun va haber quien aguante los olores desde les amplies terrazes de los navíos, por lo que tiense pensao destinar un númeru de los trabayaores de la limpieza municipal disfrazados de plantes ribereñes, muy guapos ellos, para sulfatar, con aparatos manuales de embolo central, al pasu de ca barcu con aromas de frescura natural.
Una, la primera, descojonanos de risa .
Y otra, a modo de encuesta, qué fadremos :
¿Votámoslos?
ó
¡¡¡¡¡ Botámoslos !!!!!