Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
L´exiliu ye´l alexamientu impuestu,.......y la memoria, el retornu incontrolau
Novela cortuca. Casi ná. Apenes una reflesión. Sobre la morriña. Sí, esi sentimientu de nostalgia esperanzá d´un regresu, pa topase con:…. (jodíu destín) otra cosa.
Pa ello, céntrase na historia d´una rapazona de La Pinga que tién que colar del pueiblu a servir a otra provincia. Allí acaba llevando una vía normal, como la que manexamos casi tós, siéntiéndose, al cabu unos años, una cazurrina mas.
Pasaos unos lustros, decide tornar a Caborana y va encontrando per les caleyes, secuencialmente, a tos los conocíos y familiares sobrevivientes qu´había dexao nel llugar , totalmente cambiaos y con los que nun pué mantener conversación alguna. El azar, que nesti Blog, dicho sea de pasu, tópase comodios, poni delantre a un paisanu que, cuando mozos, antes de furtiar ella del puiblu, habíai tiraoi los texos, sin llegar a frutificar l´ofrecimientu varonil.
Deciden topase a oscures, tarde, na cuesta del Terceru, pa ver si puén retomar la relación. Pero, ay amigos, na yera como antes. Ella había manteníulu siempre presente en la suó mollera, veíalu munches veces en sin velu, y hasta recordaba los detalles de la única vez que habíen chao una bailará en La Pevidal, y él,…ay él,...Él nun s´acordaba de ná. Y nun solo eso, falando co nel yera como facelo con un desconocíu garrulu.
La reflexión apuntá al iniciu: El tiempu nun pasa en balde, vecinos. Cambia les coses. Cambia a los otros. Cámbianos a nosotros, tamién. Y cualquier intentu de volver a topase con un tiempu y una situación pasá ye una utopía. Y una decepción. Perserverar nello, ye mantenese na inorancia.
Eso cuenta Pila na novela
To lo escrito supón un desfacer les maletes traíes desde Caborana al Exiliu, cargaes a esmochar de agradables recuerdos y vivencies que conformen un cachín de la historia real de nuestru pueblu: Macondo, en madreñes
Diseño original por Nodethirtythree | Adaptación a Blogger por Blog and Web
9 comentarios:
¿Nun será broma?
La verdá, que pol conteníu e intervinientes bien paez una broma. De mal gusto, además.
¿La broma nun será que haya pagines como esta, donde cualquier mentecatu puea decir lo que dei po los huevos sin saber el trasfondu de como se pue preparar una cosa como esta sin tiempu? hay que pasar por ello. Sabemos que nun ye lo mejor, ni les fiestes que vamos facer pero daimos un tiempu, joder
yo doivos el tiempu que querais pero no repetir esta semana cultural, por favor.
Hola!
Es la primera visita que hago al blog, no lo conocia y la verdad que para ver comentarios de este tipo y narraciones como esta, preferiria seguir sin conocerlo.
Lo primero tengo que decirte que deberias dedicarte mas a construir y no a destruir , si de verdad te interesa el pueblo de caborana.
Si te interesa Caborana de verdad ,y no fuiste capaz de cojer el mando de la junta de iniciativas,deberias de mantenerte al margen aportando ideas constructivas(en el lugar adecuado), y no dedicarte a despotricar y poner verde en tan poco tiempo a la nueva directiva.
Y lo peor de todo,haciendolo de forma anonima y en internet.
Es logico que haya cosas que no gusten a todos los vecinos , pero que propondria usted, en el poco tiempo que lleva la nueva directiva?
Antes de escribir y de hablar,muchas veces hay que pensar.
Un saludo
En referente al comentario burlón e irónico que el amigo anónimo hace de la semana cultural de esta junta me gustaría decirle que de la cara y nos aporte ideas que por supuesto que las necesitamos, ojalá sus ideas sean tan buenas que la próxima semana cultural tenga aun más éxito que las que tuvieron estas.
Esperando pases por la Junta y nos cuentes tus iniciatvas y tus ideas, aquí te mando un saludo.
A ver si estos de la ¿nueva? Directiva van a inventar a estes altures la pólvora. ¡Nun te jode!
El que cada uno pueda escribir lo que quiera encaja dentro de la libertad de expresión. Y si ye ultilizando esti espacio, ¿por qué no?
Solo un datu. Caborana existe desde antes que vosotros, guapos.
Si creo que fue usted quien descubrio Caborana...!Nun te jode!
La polvora estaba mojada,no fue ningun miembro de la Directiva quien encendio la mecha,si no usted(Anonimo).
Bueno, bueno: ¡Tranquis! Y, no os preocupar que aquí podemos joder tos. El Anónimo y el David. Y la viceversa. Y con quien queramos. Vamos, como si fuera el Conomato. Un puticiu.
Nun olvidar la referencia: ésto solo pretende contar la historia del pueblu. Falsa, muy falsa, como toes les histories. Pero, acontecía y sufría. Y menos tergiversá que la oficial, mas falsa que la nuestra, como sabeis. Quizá por eso provoque recelos.
En resumen, tranquilidá.
Y a los Dirigentes de la Junta, les recordaré que tienen pendiente la dirección de la xestaferia de les Escueles de Sinariego. Posiblemente, también sea cultura.
Publicar un comentario