

L´exiliu ye´l alexamientu impuestu,.......y la memoria, el retornu incontrolau
Novela cortuca. Casi ná. Apenes una reflesión. Sobre la morriña. Sí, esi sentimientu de nostalgia esperanzá d´un regresu, pa topase con:…. (jodíu destín) otra cosa.
Pa ello, céntrase na historia d´una rapazona de La Pinga que tién que colar del pueiblu a servir a otra provincia. Allí acaba llevando una vía normal, como la que manexamos casi tós, siéntiéndose, al cabu unos años, una cazurrina mas.
Pasaos unos lustros, decide tornar a Caborana y va encontrando per les caleyes, secuencialmente, a tos los conocíos y familiares sobrevivientes qu´había dexao nel llugar , totalmente cambiaos y con los que nun pué mantener conversación alguna. El azar, que nesti Blog, dicho sea de pasu, tópase comodios, poni delantre a un paisanu que, cuando mozos, antes de furtiar ella del puiblu, habíai tiraoi los texos, sin llegar a frutificar l´ofrecimientu varonil.
Deciden topase a oscures, tarde, na cuesta del Terceru, pa ver si puén retomar la relación. Pero, ay amigos, na yera como antes. Ella había manteníulu siempre presente en la suó mollera, veíalu munches veces en sin velu, y hasta recordaba los detalles de la única vez que habíen chao una bailará en La Pevidal, y él,…ay él,...Él nun s´acordaba de ná. Y nun solo eso, falando co nel yera como facelo con un desconocíu garrulu.
La reflexión apuntá al iniciu: El tiempu nun pasa en balde, vecinos. Cambia les coses. Cambia a los otros. Cámbianos a nosotros, tamién. Y cualquier intentu de volver a topase con un tiempu y una situación pasá ye una utopía. Y una decepción. Perserverar nello, ye mantenese na inorancia.
Eso cuenta Pila na novela
To lo escrito supón un desfacer les maletes traíes desde Caborana al Exiliu, cargaes a esmochar de agradables recuerdos y vivencies que conformen un cachín de la historia real de nuestru pueblu: Macondo, en madreñes
Diseño original por Nodethirtythree | Adaptación a Blogger por Blog and Web
3 comentarios:
Sigues terco y obstinado con los localismos y aferrado a una opinión que ya no va con los tiempos. Feliz verano.
Cómo se pican.
Me parece que lo escrito es una forma, con una cierta sorna, de valorar el imponderable.
Pero, tamos apañaos, nun podemos descuidanos, siempre tienen uno de guardia. Jaaaaa!
¿Y no puedes intentar una migración o algo? Tiene que haber algún sistema...
Feliz verano pa ti también...
Publicar un comentario