Leía muncho, al paicer, y cuando se topó con nel sonetu estranjerizante de Paco Petrarca:
Cosa bella e mortal,
passa e non dura
Curiosidá: Tos los qu´ ocupen la Plaza nesti momentu,
tos, tienen algo que ver con Caborana.
recogió varies coses:
Ye quel pueblu, ye sabiu a la hora de bautizar. Por un llau, cambiandoi el nome, medioaparca la colación al líder fascista y, por otru, inmortaliza, con un solu calificativu, el fechu de la aparición en escena, por primera vez en Caborana, del términu económicu y contable referíu al procesu de distribución nel tiempu de un valor duraderu. A que acojona, ¿ehhhh?. Ye dicir, la amortización.
Hai que jodese, fueron cases “amortizables”. Hasta entonces, salvo los pocos que teníen casa propia, vivíamos d´alquiler en cases de propietarios diversos o, en su mayoría, de la benefactora SHE. Y la renta yera inferior a les 100 pesetuques. Sin embargu, los afortunaos con les cases del Bº Joseantonio teníen qu´abonar una renta mayor, pero parte d´ella yera pa dir pagando el supuestu valor intrínsicu del bien inmueble, de tal forma que pasau munchu tiempu, cómodamente, les viviendes seríen de su propiedá.
Pero, pagar aquelles rentes n´aquellos años, yera esclusivamente pa millonarios. Na mas que pa….. los inquilinos y moraores de Les Cases que llevaron su adjetivu, de Los Millonarios.
Dos ejemplos de su utilización. Rotu y descosíu:
pa ver si dais con ella.
5 comentarios:
Darle ese aire de hallazgo arquitectónico a "les escalerones" del Bario de Jose Antonio, me parece demasiado.
La verdad, que el papel, en este caso la pantalla, lo soporta todo. Hasta las estupideces
la ignorancia si que es estupida
la ignorancia si que es estupida
me resulta tan familiar esa barandilla......
Era casi un niño cuando creo que la vi......
Esperaré por alguna pista.
Resaltan como novedad que se va a construir el cuartel de la Guardia Civil en Caborana. Esto ya me lo dijo Ovidio el hermanu de Tani hace unos 5 años
Publicar un comentario