Aparte, tién otra consideración ponderable. Siend´un díxitu en permanente y callá adición, acábase de sopetón, cuando i-llega la prueba del nueve y apaez en escena la guadañona a interponese nel pasu temporal aquel. To, por culpa d´Eva.
Puén mentase de soslayu otres cualidaes complementaries y casi anezdótiques. Que si tién que ser mayor la del paisanu que la de la muyer pa casase. Que, como lo otro, nun importa´l tamañu. Que tampoco ye malo dir faciéndose mayor ya que, a cierta edá, apaez, como fechu millagrosu, la paradoxa de la sabiduría. Que, sumadre, como a la meta, hai que llegar.
Y finalmente, la característica mas importante y po la que la traigo a colación aquí. La edá nun tién retrocesu posible. Azviértovos: nunca, ningún de nosotros ni de vosotros, ningún, va poder ser mas xoven que lo que ye nest´ istante. Paez una perogrullá, ya, pero solo lo paez. Ya vereis. Al granu.
Llevanteme esta mañana la mar de contentu. Había teníu un sueñu con final feliz. Perseguíenme unos tanagras po la Cerancha. Paradoxa nun esplicá nos titulares: a mi costábame llevantar los pies del suilu y ellos corríen como centelles negres jamaicanes. Nun mismu planu cinematográficu, yo diba en cámara lenta, y ellos al rizmu de trotacaminos. Teníalos tras la oreya, a puntu garrame, mediu angustiau y a puntu berrar, …cuandu consigu arribar al cantu la cera y a la vista del precipiciu, zaca, paez como que me precipito y … empiezo a planear sobre el pueblu a la vez que facía la cartografía 3D local, a mou del google maps, de Caborana. Oye, deputamadre, tú, como pa quejase.
Tan contentu taba que igual me daba almorzar unes casadielles, qu´unos frisuelos, qu´un trozín de bizcochu. Como siempre, eso si, con la radiu prendía. Y oigu la noticia que me diba redondear el dia,…
BIRLIBIRLOQUE: ¡¡¡ REXUVENECIMOS !!!
domingo, 7 de febrero de 2010La edá azquier importancia y tamañu porque, de manu, identifícase con la vía. Van pasu a pasu, como de la man. Y tamién, porque, quietoparau, acábense a la vez.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
3 comentarios:
Jaja. Ye una forma de tomalo. Porque, qué cantidá de agravios comparativos. Prejubilaciones a los 50 pa algunos y tralla hasta los 67 pa otros, habiendo cotizao al sistema decenas de años mas los segundos que los primeros.
¿Ónde decís que tan les metralletes?
Y yo añadiría algo más. Los de 67 cotizan pa que sigan los de 50 cobrando. Pero cuando los de 67 lleguen al cobro ¿ quien cotizará pòr ellos, según como tá el trabayu ? Huy que mal pinta el futuru.
La que está liando Fariñas, digo el Zapateru
Publicar un comentario