Recordai les visites, con tu ma,
a la consulta de D. Alfredo, alies Escupidera:
- Dígame, Señora,..¿Qué le pasa?
- Que se la menée menos, ale
- El siguienteeeee !!!!!!
L´exiliu ye´l alexamientu impuestu,.......y la memoria, el retornu incontrolau
Novela cortuca. Casi ná. Apenes una reflesión. Sobre la morriña. Sí, esi sentimientu de nostalgia esperanzá d´un regresu, pa topase con:…. (jodíu destín) otra cosa.
Pa ello, céntrase na historia d´una rapazona de La Pinga que tién que colar del pueiblu a servir a otra provincia. Allí acaba llevando una vía normal, como la que manexamos casi tós, siéntiéndose, al cabu unos años, una cazurrina mas.
Pasaos unos lustros, decide tornar a Caborana y va encontrando per les caleyes, secuencialmente, a tos los conocíos y familiares sobrevivientes qu´había dexao nel llugar , totalmente cambiaos y con los que nun pué mantener conversación alguna. El azar, que nesti Blog, dicho sea de pasu, tópase comodios, poni delantre a un paisanu que, cuando mozos, antes de furtiar ella del puiblu, habíai tiraoi los texos, sin llegar a frutificar l´ofrecimientu varonil.
Deciden topase a oscures, tarde, na cuesta del Terceru, pa ver si puén retomar la relación. Pero, ay amigos, na yera como antes. Ella había manteníulu siempre presente en la suó mollera, veíalu munches veces en sin velu, y hasta recordaba los detalles de la única vez que habíen chao una bailará en La Pevidal, y él,…ay él,...Él nun s´acordaba de ná. Y nun solo eso, falando co nel yera como facelo con un desconocíu garrulu.
La reflexión apuntá al iniciu: El tiempu nun pasa en balde, vecinos. Cambia les coses. Cambia a los otros. Cámbianos a nosotros, tamién. Y cualquier intentu de volver a topase con un tiempu y una situación pasá ye una utopía. Y una decepción. Perserverar nello, ye mantenese na inorancia.
Eso cuenta Pila na novela
To lo escrito supón un desfacer les maletes traíes desde Caborana al Exiliu, cargaes a esmochar de agradables recuerdos y vivencies que conformen un cachín de la historia real de nuestru pueblu: Macondo, en madreñes
Diseño original por Nodethirtythree | Adaptación a Blogger por Blog and Web
10 comentarios:
Vaya calidá en los carteles de aquella época.
Qué ye, que nun hay ninguno de La Calle del Bote?
Joder, recuerdo les sesiones de cineclú, na antojana del Segundu, po les noches del verano, con un proyector de super 8 que había traío un retornau emigrante, sentaos en banquetes traíes de casa.
Nun recuerdo el nombre del paisano. Tampoco recordaba el cartel anunciaor. Pero, vaya alegría volver a tenelo delantre.
Gracies
Sois la ostia. Yo solo recuerdo aquellos carteles que pintaba Fredo, con aquelles letres amañoses, sombreases, nes que anunciaba les películes del Olimpia.
De to esto otro, la verdá, ni puta idea.
Ye sospechoso que se cargue tanto la tinta pal Segundu, como si allí tuvieran al cartelista oficial.
Esos carteles son de la época de La Revolución y muchos no habíamos nacido
Arreaes, como no fuera para defenderse de los alberganos.
Para el último ANONIMO:
Qué comentario mas racista, colega.
Húbola que tuvo mas problemas, bastantes mas, con algún kafre del pueblu que con los veníos de fuera. Nun te jode.
Anónima, vine de chabalete para el pueblu y aunque no lo creas de alberganu.Creo te acuerdas del albergue que estaba por encima del Segundu.
Así que de racista nada y de colega menos. Nun te jode.
Conocí el albergue del Terceru.
La mayoría de los que vinieron a trabayar a la mina y empezaron residiendo en los albergues, acabaron enrazando con families del pueblu.
A ver, cuentanos tu historia de rechazu racista, pa que nos enteremos
Esi gustazo no te lo voy a dar, pues igual terminamos siendo familiares.
Qué te parece
Ostia anónima¡
muy dolida tienes que estar para tratar de cafre a alguien del pueblo
Publicar un comentario