DIA D´ASTURIES

martes, 7 de septiembre de 2010






  • - Qué ye lo qu´anuncies, Pin del alma
  • - Nun sabes leer. Que yo, nestes condiciones, nun soi asturianu
  • - Pero, si naciste na Primayor
  • - Ya lo sé
  • - Y tuó pá ye de los Gulinos de toa la vida
  • - Claro. D´eso nun reniego
  • - Y la tuó muyer y los tus fíos son tos de quí
  • - Y qué, cagonrós
  • - Que nun t´entendemos. Qu´así, de buenes a primeres, zas, de pallá del Payares, nun lo vemos, qué quiés.
  • - Y vosotros, si nun faceis lo mismo, ye por falta de sensibilidá
  • - Sensi qué
  • - Sensibilidá identificativa
  • - Nun insultes y explícate, nun me jodas
  • - A ver: val quél Día d´Asturies coincida con el Día de la Santina
  • - Nun ye novedá. Así lo ficieron desde el primer día
  • - Ya. Así nos lo colocaron nun artículu perdíu del Estatutu de los güevos
  • - Por eso
  • - Val, tamién, que cada añu se cellebre nun conceyu distintu
  • - Deputamadre. Entós, por qué te pases al enemigu
  • - Pero lo que nun pué valer ye quél Actu festivu, que nos identifica como pueblu, i lu encarguen al José Luis Moreno y que nos pretendan amenizar el día con actuaciones del Sergio Dalma, la Chenoa y la Pantoja, asturianos de pro tos ellos
  • - ¡Qué dices!
  • - Nun nos habíamos enterao
  • - Yo tampoco. Como nun pensaba apaecer por Ribadesella
  • - Pues enteraivos, asturianos del pijo. La nuestra identidá represéntala la voz del Dalma, de la Chenoa y de la Pantoja
  • - Esti Tini y´un sinvergüenza
  • - Amás, esi Moreno, ¿nun ta implicau nuna trama deses corrutes pallá lantrón?
  • - Ye verdá.
  • - Cobra lo suyo, pero reparte prebendes.
  • - Ostia, a ver si va a haber mas que actuaciones.
  • - Nun vos estrañe.
  • - Entós qué, faceisvos como yo
  • - Por supuesto, a mi que me borren. Dexo de ser asturianu
  • - Cazurrinos tos
  • - Val mas qu´asturianos mangoneaos pol Moreno y entreteníos por la Pantoja y compañía
  • - Venga, hay qu´entrenase. Cantemos xuntos: ¡¡¡ Yo soyyyy cazurrinnnn, cazurrinnnn, cazurrinnnn !!!





No hay comentarios: