BRMMM...BRMMM....NOS VAMOS DE EXCURSIóN

sábado, 14 de abril de 2007



Anantes de quel Imsersu principiara con el so Plan de folixia y viaxes organizaos por cuatro perres pol Levante español pa tos los xubilaos nacionales, a mou esperimentu, faciendo d´ojetu y elementu pilotu, en Caborana, los nos mayores colaron en reiteraes excursiones pola rexión.
Probes, estos a escote, sin suvención. Aquí los veis lantre lautocar .




7 comentarios:

Anónimo dijo...

esos paisaninos venien de Villamanín de una excursión. Como dices, a escote y sin subvención. Da repelús mirar pa la foto. No por na, sino por la pena y los recuerdos. Solo queda uno vivu pa contalo. y ojalá por muchos años...

Anónimo dijo...

cáspita: en esa foto ¿reconoceis a JOSEF MENGELE? Está intentando pasar desapercibido. ¿No vendrán de Alemania y no de Villamanín?

Merucu dijo...

Nun olvidar ahora que ta de moda la fórmula 1, que esti grupo de paisanos iban motorizaos por los Pullman de Lobo.

Tecnología allerana a su alcance :)

Anónimo dijo...

Exiliau, a titulu de informacion: hubo en Caborana algun carteru con caracter de oficialida entes del que apaez en la estampina y que aqui ya taba xubilau.

Anónimo dijo...

Toa la base datos de que dispongo ye la memoria....Y recuerdo, mas que a carteru a cartera ...Vivía nel Segundu Baxo ...La Pelaya..
Mas patrás, nin idea....

Anónimo dijo...

canguro: antes de los que te diz el exiliau estaban los de Nistal que tenian como repartidor a Gelin, que estaba casado con una de las de Mangas de las colominas. No se si te acordarás pero si necesitas mas datos los puedo conseguir.

Anónimo dijo...

Amigu,tengolo claro.

Yo referiame al momentu en que Caborana dexo de depender de la carteria de Morea.

Cuando el carteru de la estampina creo que dependiamos de Morea y con el que lu siguio tamien.