CASAOS CONTRA......¿SOLTEROS?

martes, 17 de abril de 2007



Dicen les males lengues que ganaron los casaos. Viendo los valdaos del equipu de los solteros , la verdá ye que nun m´estraña. De ná yos sirvió metese con Gonzalo, Sutil y Pepe, los trencillas de turno. Cayoyos el jorobu


6 comentarios:

Anónimo dijo...

EXILIAU: ta muy bien en el título poner solteros entre paréntesis porque podía ser CASAOS CONTRA "¿NENOS? Es que ese extremo derecho parece "un guajín". Y el que tien el balón siempre fue porteru. ¿que facía de delanteru centro? Vaya entrenador de los huevos. Por eso Capello ye un fenómeno. jajaja

Anónimo dijo...

el madrid quejandose de los árbitrios. Tien razón Iturralde. Si nun ganen la liga ye porque nun ficharon a Kaká o porque nunca tuvo ésta alineación de lujo.
Minín de porteru. Jamín, Luis(+) y Sidrón(+) de defensas. Faelín(+) y Kiko(+) repartiendo el juego y en la delantera el eléctrico extremo Fonso acompañado por Minio(+), Cholo, Chuso(+) y Moro. Joder que equipazo. Vaya lujo que sería en el día de hoy.

Anónimo dijo...

Salvo Jamín, la diablura del Lenense, los demás nun recuerdo que hayan dao una patá en su vida.
Tantu dar coba. La verdá ye que valvos tó. Un poco de seriedá. Ya ta bién de monsergues.

Anónimo dijo...

Buciello: nun viste un partíu en tu vida. Nun son monsergues. Sidrón jugó en el Celta. Minín en el Vetusta. Faelín en el Deportivo. Cholo en el Edes y Minio en La Bañeza. Fíjate si ye dar coba. El pèor de tos los que tan ahí,Jamín. Que casualidad. Cuanto sabes de fútbol. Hay que mirar los libros, compañeru, como diz canguro.

Anónimo dijo...

se me olvidaba. Fonso nun llegó a jugar en 2ª porque nun quiso. Pero taba en una de les mejores escueles de fútbol que existieron. La escuela de los frailes de Caborana. Allí entrenábamos 5 o 6 hores to los días. O sea que uno mas pa la colección.

Anónimo dijo...

Val ya de decir pijaes. Ni Celta, ni Deportivo, ni diosquelofundó.