L E S F I E S T E S

jueves, 3 de mayo de 2007



Les celebraciones festives en Caborana teníen siempre afluencia masiva. Además proliferaon por tos los barrios. Pa Foguera, la del Segundu; a la semana siguiente, na Cera Ancha; qué decir de les de los Cuarteles,.....
Aquí tenéis precisamente a los de los Cuarteles el día de la fiesta, como los de Peñafiel, al pié de "su castillo" particular


9 comentarios:

Anónimo dijo...

Coño, hay muncha xiente per ahi y nun pueo veyos bien la cara.
Si algun ve al lexionariu
que me diga si ta.

Anónimo dijo...

canguro: si me dices quie ye el lexionariu pueo ayudate

Anónimo dijo...

Coño, Cuarteles nun quiero empezar con otru - veo veo-
Quede de Agata Cristi 2 hasta el cogorote; ademas la carajuda dejo una segunda pista del aviaor que me trai llocu, nun se si Amigu sabra algo sobre ella.

Mira en esta estampina nun puedo ver bien les cares y si me dixera el añu de la ella ya podia saber si el lexionariu estaba o no.
Si ye de cuando les fogueres que diz el Exilieu, entonces nun ta.

Anónimo dijo...

canguro: un viaje me hizo estar desconectado varios días. Voy a intentar responderte. 1º)La foto es de 1958. 2º) La carajuda y tu, que fuiste el "inventor" del veo-veo nos hizo entreteernos y eso, creo, que es bueno y 3º)Dejó un comentario en el blog de Caborana: Recuerdos y añoranzas que te lo copio y pego para que lo leas. Un saludo.
Señores: Exiliado, Amigo y Canguro, veo que han sido incapases de dar con la segunda pista, teniendo ustedes el libro en su propia casa.
En esta pagina habla de un sastre: Isaías Gonsales, Este señor era hermano de la madre del Aviador.

El Señor Amigo crei daria con la solusión, pues tenia muy bien situadas a las familias del entorno al referirse a Crusita. El recordaba a su hermana Luisa (gran modista) y esposa de Colas Cabañas,amigo de Isaias, con el que hise algun viaje en su 4/4 en alguna de las veses que por esa permanesí.

Señor Canguro: Creo haber satisfecho su ego, ahora podra saber lo carajuda que soy. Me ha desepcionado, pues siendo el promotor del - veo veo- no haya localisado la segunda pista conosiendo el personaje en cuestion.
Si tiene algun tipo de problema, aca proximo a Maracaibo hay playas con lindas palmeras que seran beneficiosas para su próstata.

Anónimo dijo...

COÑO, esa muyer ye LADEDIOS. Ella ta muy entera del pueblu y de la zona. Ye de les que mueren matando(en el buen sentiu).La pista ye cierta pero nun cai nella, y mira que me fizo alguna ropa el sastre.

Fillina, rindome ante la evidencia. Deciasme que xuntos podiamos facer grandes empreses, agora doime cuentea que soy poca portietchaa pal to preu.

Lo de les palmeres en Maracaibo seria cojonudo, pero que quies que te diga neña; quedenme les ganes y marchenmes les fuerces, y estes ya nun les puedo sacar ni del carne de identida.

Nun te olvides de la sidrina que ta palabra en un castiñeru camin de Sinariego

Anónimo dijo...

Amigu: Si la foto ye de 1958, el legionariu nun ta en ella.

Anónimo dijo...

cuarteles; el chaval que esta en la segunda o tercera fila, a la izquierda del todo ¿sabes quien es?

Anónimo dijo...

amigu: sidices el guaje que tien la mano en la boca y ta al lau de un paisano que paez que tien montera picona, ye Cholo, un que vive en Gijón. Hermanu de Tito, Pedro y Jamín. El paisano llámase Santos el de Felisa. To los datos que conozca a tu serviciu.

Anónimo dijo...

gracias por la información. No es el que yo pensaba