+ DE VEINTE MIL

lunes, 19 de noviembre de 2007


+ de
20.000


¡Tamos de norabuena!. Pasín a pasu, a los once meses d´arrancar, ya nos visitaron tos esos navegantes. Nun se pué facer estadística, pero v´arrimándose xente de Xixón, Uvieu, Barcelona, El Cantiquín, Andalucía, Bruselas, La Primayor, Oregón, L´Entrebú, Lucca, Riondo, ….En fin, ladedios.


Lo que se cuenta nel blog, guste mas, guste menos, o disguste, ye la historia de Caborana, además, sabiamente matizá por les correciones intruducíes por el Anónimu, el Otru Anónimu, Canguro, el Gallu, Buciello ( si nun existieras, habría que inventate, campeón), Amigu, L´Allerán, el vecín de la Cerancha,…Tos los que espetais sabios comentarios. Acuérdome, nesti momentu de dos rapaces que dexaron d´aparecer. Aquella voz que nos llegaba allende los mares, con acentu caribeñu, y la de aquella que, emocioná, vió una foto de su padre desde Bélgica, donde reside. Momentos entrañables, qué coime.

Como esto nun pué acabar, porque falta muncho por escribir, seguiremos dándoi a la tecla.


Pa finalizar, lo prometío. La foto que tuvo entrecortá en la portada del blogg. Hubo algún aciertu, aunque deducir: bici de carrera – Caborana – Boni, tampoco tién tantu méritu




7 comentarios:

Anónimo dijo...

Coño, exilieu que facil ye agora que la veo. Muy buena foto, pero la verda pusistelo muy muy jodio, Budelier nun daria con los paisanos.
Seguro que si fueren muyeres otru gallu cantaria. pues el tiu era tremendu

Anónimo dijo...

Canguro: enseñai la cortá a Boudelier a ver por onde respira. Ya tendrás tiempu de enseñai la buena.

Anónimo dijo...

Canguro: nu me acorde de decite que seguro que conoz a la moza...

Anónimo dijo...

Coño per el culo y les pates seguro, cuando taba en chigre tomando un vasu, muyer que pasaba salia como un rayu a fisgala .
era la dedios.
Mandome un correo y di que va venir un dia destos, ya vos contare

Anónimo dijo...

Un recuerdo en la añoranza para Sutil y Serrano

Anónimo dijo...

Exiliado: Mi felicitación por el éxito al conseguir los 20000.
No crea que les olvido, pues no pasa día que baje a la oficina de mi hijo para que la secretaria me abra la página y me lea los comentarios y con alguna dificultad ver algunas de las fotos que publican.
Gracias por lo de rapaza, la verdad, me ha llegado al alma.
La secretaria es nueva y esto hace que los escritos pierdan el acento caribeño.
No sería cortesía por mi parte presentarme como anónima, habiéndome bautizado el
Gran Canguro, mi padrino virtual, como Agata Cristie 2.

Canguro me gustaría que saliera tu foto en algún comentario. Eres un gran animador aprendes bien las lecciones pero te cuesta trabajo llevarlas a la práctica y me explico:
Copiaste para buscar pistas dentro de la página (2ª pista del aviador); de forma inteligente lo aplicaste para LUISIN EL DE GABINA, pero sin dar tiempo ni plazo al los diversos comentaristas y cual “coitus interuptus” lanzas al día siguiente la solución.
Tampoco haces caso de tu mujer, o no te acuerdas cuando escribias lo que te decía: Hay que ir despacio que así presta más.
Un saludo
CHAO

Anónimo dijo...

COÑO, baxo de la cabana onde pase unos dies, enciendo el aparetu y topome conque tengo otra afiya mas, bueno guapina pues ta fecho, mandame la direcion pa mandate la pegarata.
Tienes to la razon soy un precipiteu, ya me di la muyer que antes de falar y escribir que cuente hasta 5, pero uno ye como ye y ya nun ta pa leciones.

Tocante al entrecomillao yo ni coruptus ni incorruptus, y como tamos entre familia y gozamos de liberta aqui pue mease fuera del tiestu cuando unu quiera y nun pasa na.

Bueno rapaza procura entrar mas a menuo que prestanos muncho y tu paezme que sabes muncho.