C O M I M O S

domingo, 1 de junio de 2008



Vistazu xeral, a la salía misa


El primer aspetu a señalar de la celebración fué l´exitu d´asistencia. Pasose d´entornu a los 40 paisanos nel añu paseu a 70 nesti. Pero hubo mas novedaes. Ya nun mos quedamos en na comía, les fotuques, los recuerdos y los chismes. Quiá. Voy a enumerales, asina pol alto, solo pa qu´el análisis lu faiga ca ún:

  • La cita fue delantre l´Iglesia, onde hubo una misa po los que hubieren fallecío nos años anteriores, oficiá por Jose Luís, un cura que tuvo de coajutor en Caborana po los años 60. Fue una misa de les llargues, cantá por un ochote de Xixón.

¡¡¡Rompannn,...filas!!!

  • La comía fízose onde l´otru añu. Nel nuevu hotel. Como yéramos tantos , ocupamos tou´l espaciu de la planta baxa, de tal forma que, sin querelo, tuvimos separaos en distintos grupos po los disferentes espacios, de tal forma qu´un amigu míu díxome al oíu: Oye, qué pocu avanzamos, ...por un llau los del Casino - tocóyos nuna especie de reservau -, por otra los de Ca Goro , y al fondu los de L´Amistá. Nel centru la mesa les autoridaes, con el Presiedente de la ¿Asociación?, el Tesoreru, el Cura, La Homenaxeá y la su fía - La ¿Asociación? decidió rendiyi homenaxe a les que rexentaron el Bar La Bolera - y algún otru que se sentó conellos porquei habíen dicho que los de aquella mesa nun pagaben.

  • Acabá la pitanza, tras el solicitau silenciu, presentación del Actu, pallabres del Presidente, loa de la Homenaxeá, entrega de osequiu y flores, mas pallabres, estes d´agradecimientu. ¿Recuérdavos daqué?.

  • Ultimes precipitaes conversaciones y deseu de capacidá d´aguante pa los prósimos 12 meses.

Resultó obligá la visita a BONI,
yera´l últimu día que diba tar abierto



Marcelinos,... y mas xente



¡Qué nooo!, que nun tién azafrán, ostia,
que ye deconstrucción,
o nun veis la televisión




El Hermano Antonio alertando a sus alumnos:
"
...derechos, derechos, ...como la puta vela, ...ehhh"




Mesa Presidencial
( Adivinai quién pensaba que nun tenía que pagar )


3 comentarios:

Anónimo dijo...

"Adivinai quién pensaba que nun tenía que pagar"
Comentario inapropiado y de ¿mala leche?

Anónimo dijo...

No hay mala leche. Sencillamente una broma entre quien esto escribe y un amigo allí sentado en esa mesa, y ante la pregunta de, pero,¿nun te da vergüenza? ¿qué pintes ahí?, contestome, pues, ná, ye que me dijeron que los de esta mesa nun paguen. Fue to. Y queda entre nosotros la coña del asunto.

Ahora, conocido el dato, ¿qué resulta inapropiado?. Quizás la interpretación, a bote pronto, del Anónimo,. Digo yo.

Anónimo dijo...

Para mi, no hay ninguna mala leche en (Adivinai quién pensaba que nun tenía que pagar)Esas cosas entre amigos son bromas.Yo creo que El anónimo está fuera bolos y no tiene sentido que haya dicho lo que dijo.