FESTIVAL CINE XIXON

sábado, 24 de noviembre de 2012


Como el Blog está en un relantí permanente, que semeja a la muerte, no resultó la vía por la que, como cada año, os enterarais de las pelis del Festival de cine de Xixón.


Aparecí por allí. Y no miré el programa. Viernes, cinco de la tarde. El Jovellanos, por ejemplo. Y que echen lo que quieran. ¿El idioma?. Me valía hasta el Bable.

La primera sorpresa me la dieron nada mas apagar la luz y empezar la función. Caborana Films presenta. Joder. La segunda, compuesta y dirigida por Chus Palmeiro.   Sumadre. Y luego, que se arranque con la famosa pieza del rock local  fue tó´l orgasmu,  del grupo Squatters de Caborana. 


Como seguro que no sabría contárosla, mejor os pongo la reseña del programa










Dos histories de rutura llevaes a la pantalla en sentíu inversu. Una, contá to palante. La otra, pa tras.

Gela, espetayi  al probe de Tonín, nuna mesa de la cafetería Maher, que lu dexa. ¿Por qué, ho? Quiero ser yo mesma, y tu nun faes mas que cohartame, contestayi. Joder, qué raro paez, tan felices como yeren, pensamos tos. El de Les Colomines, ella de la Calle´l Bote, acabose tó..

Jandri, tampoco pué mas con nel su Tomasu. Y dícilo mientres, ensimismaos co la boca abierta,  siguen embabayaos l´ultimu capítulu del Gran Hermanu. Jandri vivía con los güelos en Valdefarrucos y Tomasu al llau de Llaviá.

La historia de Gela desenvuélvela Palmeiro, el de los Palmeiros de toa la vía, desde´l iniciu, desde que se conocieron, mercé a les males artes del azar, na cola del pan del Conomato. Y la de Jandri, relátala al revés,  desde el momentu la rutura hasta l´orixen, pa tras, cuando se tropiecen nel ambigú del Olimpia por mor del azar que, nesti casu, tuvo a bien topetayos  sus boliches respectivos.

Na mitá de la sesión, danse de focicu  ambes histories cuandu, nuna verbena de les fiestes Les Nieves, tantu  Jandri como Gela dan con el puta de Ximielga el de la Pinga, que embauzca les dos, convenciéndoles, a pesar de les clases de matemátiques recibíes de Doncarlos,  de que la meyor parexa ye la ta formá por tres.

El final nun vos lu pueo contar. Hay que sufrilu. Pero, da una pista el fotograma de la peli


1 comentario:

EL GALLU dijo...

Hola Fonso. Vuelvo a Caborana desde el exilio.

Abrazu