L´AMOR , ACABA COMO ACABA ,.............CUANDO LLEGA ASÍ , DE ESA MANERA .....

domingo, 18 de febrero de 2007









Cafetería Maher . Lín y Maru ya tan prometios . Van casase . Llegoyos la crisis prematrimonial cuando ya taben anunciaos los esponsorios

  • - A ver , explícamelo duna vez . Sé claru . Nun mengañes , nin salgas con evasives . ¿ Por qué quiés casate conmigo si pases mas tiempu con tus amigones que conmigo? . Son to disculpes pa nun quear nosotros . Guei ésto , mañana lotro . Contéstame y cuéntame . Toi procupá .
  • - Joder…… ¡ Ye lógico !...... Fai mas tiempu que los conozco a ellos que a ti . Son munches les penuries que pañamos xuntos .
  • - Esa nun ye razón que me valga . ¡ Desembucha !
  • - ¡ Ya tas tu ¡ . Voy pasar laofensiva ……. A ver , si tienes tantes dudes , dime tu por qué cojones me dijiste SI cuando te espeté que si te casabes conmigo .
  • - Nunca tuve intención de xuntame a ti . Ye la verdá . Pero , ¿acuérdeste onde tábamos cuando me lo dixiste?
  • - Si , mujer , como que no . Tábamos en el Café de PUESTOSÍ , un viernes po la nuiche
  • - Si , asina fue . Tu ficísteme la pregunta en cuestión y dexásteme apijotá . Pasmá . Aluciná .Total que miré pal letreru del chigre y tenía fundía la sílaba central TO y , antel desconciertu que membargaba , leíte al pié la letra el cartel y ponía : PUES SÍ . Y ye que los letreros tan pa algo , siempre pretenden comunicar daqué cosa . Paeso son . Y paeso los ponen . Asi fue la secuencia …. ¿ Quiés ? , preguntaste. PUES SI , respondí . A partir de ahí comenzó toa la historia de la boa.
  • - Ostia ¡ Mecagon laputa ! ¡ Menos mal !¡ Menudu pesu acabes de quitame dencima!
  • - ¿Y , eso? .¿ Qué ye lo que te pasaba ?
  • - Joer , felizmente , acabo enterame quel mi físicu nun tuvo na que ver en la decisión tuya .
  • - ¡……..!




Hores mas tarde en la misma Cafetería . Lin conun de sus colegas , fartos cubates y esperando la hora cerrar

  • - Lin , por qué osties te cases ?
  • - Que ye , que nun te cai bien Maru ?
  • - A decir verdá , sí . Caime bien . Una buena rapaza , pero nun te preguntaba eso . La pregunta yera , por qué , por qué .
  • - Ye una pregunta de lo mas estúpido . Después de to , por qué se casa la xente?
  • - Dale . Yo nun pregunté por qué se casaba la xente . Nun empieces con nel cuentu de la buena pipa . Pipa requemá , nun te jode . Pregunto por qué cojones te cases tu .
  • - Mecagonlaputa , ale! , por qué nun te cases tu?
  • - Nun ye lo mismo . Recuerda que yera yo quien preguntaba . Ye que nun me cuadra . Tieneslo to ahora , …..luego tendrás horariu , muyer , guajes , suegros , obligaciones ,….
  • - ´L hechu de casase nun quier decir tener fios .
  • - ¡…..!
  • - No tol mundu ta fechu pa la recria .
  • - Uhm…nun salgo del asombru ,…..razona , mecagoenlaputa , por qué güevos te cases entós ?
  • - La verdá , nun lo sé . Nun fago mas que preguntámelo desde que-i lo propuse a Maru : Nun sé , tengo la sensación que ye lo mas adecuao : 30 años , mírome nel espeju y ya empieza a salime pelo peles oreyes como a los vieyos . Amás , tol mundo acaba faciéndolo . Maru , paez estupenda .Ye afectuosa y…..tien una vista de la de dios ,…..y fe ciega en lo que ve......relaciona señales luminoses y destín sobre la marcha .
  • - Y ,…tien un polvo delavirgen , reconozlo .
  • - Nun me caso por eso , coño . Reconozco , si ye menester , que ye una buena excusa pa correse un juerga . Pero , tampoco ye eso . Joder , ¡ déxamen paz ¡ . ¡ Pesau ! . Seré claru duna puta vez : ¡¡¡¡¡ QUIERO SER NORMAL ¡!!!!!




1 comentario:

Anónimo dijo...

un OLÉ , por el surrealisme local