ARRIBADA

lunes, 24 de septiembre de 2007



En Xixón dende'l 14 de setiembre y hasta'l día 22 nel Antiguu Institutu ta celebrándose'l II Congresu lliterariu


Dende'l 14 de setiembre y hasta'l día 22, nel Centru de Cultura Antiguu Institutu ta celebrándose la Segunda Edición de l'Arribada, alcuentru lliterariu con conferencies, charres y meses redondes al rodiu de la lliteratura asturiana. Nel recintu hai un espaciu editorial con llibros y publicaciones a la venta, una esposición pictórica y amás tolos díes una actuación musical como pieslle. Al actu d'apertura acudieron escritores, editores, y representantes del mundu políticu y cultural qu'aportaron al puertu de Xixón en barcu. Darréu d'ello fízose una llectura de testos lliterarios cola collaboración de destacaes personalidaes venceyaes al mundu de la llingua y lliteratura n'asturianu como la Direutora de Promoción Cultural del Principáu, Consuelo Vega o la Presidenta de l'Academia de la Llingua Asturiana, Ana Cano. Diez díes nos que la lliteratura en llingua asturiana ye la protagonista, presentaciones de llibros, meses redondes, novedaes editoriales, tratarán distintes temátiques como la novela histórica, el cómic, lesoterismu, lhumor, la mitoloxía, la poesía.


Direis,...y a nosotros,¿qué?...Pues dígovos quel últimu día, como final de les xornaes, como casi siempre además, pa poner el feliz colofón al asuntu, apaez,caraxo! nun pué faltar, el de Caborana..........

Arribada, Vagamar lliteraria en Xixón, echó ayer el cierre a más de una semana larga de encuentros entre escritores, editores y lectores en asturiano. Lo hacía con las presentaciones de libros y las tertulias que durante todos estos días han llenado el Centro de Cultura Antiguo Instituto, con la colaboración de EL COMERCIO. Así, ayer iniciaba la jornada Vicente J. Sánchez García, que presentaba su 'Cancioneru lírica asturiana de güei', disertando acerca de la necesidad de que los asturianos «sigamos componiendo canciones, como lo hicimos en su día». Por la noche, cerró la apretada jornada una tertulia sobre 'Identidá y lliteratura, un averamientu al ensayu político'.




No hay comentarios: