PROCESIONES

lunes, 17 de marzo de 2008

Tamos en tiempu d´elles. Y hailes de madrugá ....y de trasnoche. Pol norte ,....y mas abaxo. Nes que canten....y nes que lloren. Mas lujoses.....y mas humildes. Televisaes....y recoxíes. Con bandes,....y con bandidos. Nesque se suda la gota gorda pa emburriales.....y nes que no tantu, ....Con capirotes,....y con bobos de lo mismo.... En fin, que hay, como na botica, de to. ¿ Y ? . Na , pa nun herir susceptibilidaes y nun metese en camisa de once vares, reproduzco lo que decía aquel paisanón color aceituna verde, que vivía por debaxo de Casa L´Alfonsina, que como yera de Ganímedes, con la objetividá que da la distancia y el ser d´otru llau, respondía siempre cuandoi preguntaben que quéi parecíen les procesiones:

¡ Tan llocos!




ALGUNES MUESTRES DE LES PROCESIONES DE FAI MUNCHOS AÑOS EN CABORANA, SIN NINGUN PIÉ DE FOTO, PORQUE LES SEMEYES TIENEN LA VIRTÚ DE COMENTASE SOLES. CON SOLO MIRALES. ¡ FIJAIVOS!























C O S A D I E L L A

Nesti momentu que recoxe la semeya, nuna procesión del sur,
qué pensais que sentía dientro el ex ministru. ¿ Y el de detrás ?.

Les respuetes, meyor a través de los comentarios

15 comentarios:

Anónimo dijo...

COÑO, COÑO. Cuantu tiempu sin entrar per aquí. Prestame muncho tcheer los comentarios que hay desde que fuime. Na mas llegar a pasar unos dies destes vacaciones con la mio familia, nun me despego del aparetu.

El mio nietu pame dixovos que taba pa Benidor, pues ye verda, el clima mas secu y la venenosa que ye de per alli - pues ya tarma, les tetes tiren la de dios ¡mudanza y pa ya¡. Como el pueblu que nun ye el mismo Benidor, y como nun hay cobertura telefónica pa navegar, nun lleve el aparetu y diilu al nietu per eso estoy desconecteu de vosotros y sientolo muncho.

Antes de marchar encontreme un dia con Budi, si me da tiempu mandovos la parlotea que tuve conel y si no, doila al mozacu pa que os la mande, contando con el consentimiento del exilieu.

Coño que cojonudo lo del Olimpia y los “premiaos” . Cuantos dii al fiu pa que fuera al cine sin tirar per los carteles plublicitarios que preparaba Fredo.

¡Claro que acuerdome de la Mary¡ : Eugenio “El Tuertu”, joder nun habia intrumentu que sei resistiera, Chiquilin, Pepin, Manolo Arboleya Etc. De to esto la afiya caribeña seguro que se acuerda tamien.

Bueno rapazos a seguir disfrutando.Yo nun naci nel Mediterraneo, pero per alli quedare.

Anónimo dijo...

Hola, qué alegría, Canguro:

Ye verdá, ¡chávaset´en falta!

Si quiés poner cualquier cosa, mándesmela a la dirección del correo y espetola yo ( porque a través de un Comentario ye mas dificil de leer y tién un límite de caracteres )

Direte que tengo fotos de los guajes con los carteles del cine carretera riba, hasta Morea. Ya apaicerán pol blog


Y de la Mary, teniendo la suerte de dar con un componente de la época aún vivu, el Dave Holand del grupu ( Arboleya ) ,pues dexome cantidá de fotos y hasta una grabación que pienso digitalizar y colocar,.....con un tiempu y una caña. ¡ Tó s´anradá!

Bienveníu y....un abarzu

Anónimo dijo...

A ese Canguro no le cambia el Mediterráneo.
¿Pero no puede emplear otro vocabulario cuando se refiere a su esposa?

Anónimo dijo...

hola canguro, bienvenido. Espero esa charla con Budi que tien que ser muy interesante.
Ahora me toca a mi el largar. Me voy (bueno, me llevan) a ver la semana santa por ahí. No veré ninguna procesión pero estoy pensando hablar con alguien para si puedo ser costalero pues se tiene que pasar de vicio. Viendo la cara de satisfacción de los dos de la foto...joder que orgasmo procesionil...tien que ser la ostia.
Bueno, hasta pronto.

Anónimo dijo...

ANONIMA
Coño, que puñeteru viciu de fijase siempre nel aspectu malu de les palabres.
Mira guapina, con la frescura del viento de levante que hay per aquellos lares y sin tratar de buscar polemica, pues pa dos o tres dies que voy pasar per esta tierrina nuestra nun merez la pena.
Direte que cuando la mio muyer tenia eso “veneno” y yo lo que por desgracia ya nun tengo y si en un determinau momentu llamabai venenosa ….. ( Mira nenita dexa correr la imaxinacion, pues yo nun digo mas, igual hay neños pequenos.

AMIGO
Que lo pases bien y toos los que saliis. Yo esto de les procesiones nun me va, prestame mas con los moros y cristianos, lo jodiu del casu ye que a mi de orgasmos ya na de na, esto ye la de dios.

Anónimo dijo...

AMIGU:

La cara del Trillo nun me paez de placer precisamente, masbién como si y´apretara algo. ( Véteaver qué cosona ) Sinembargu, lótru, ta diretamente nel cielu.

Dígotelo, mas que na, pa que escoyas bien el sitiu. Que po lo que paez, tién su poqrué

Anónimo dijo...

Coño, esi OTRU ANINIMU ta bien enfoqueu, el ex pa mi tien dentro o esta intentando de entrar ni mas ni menos quel cipote de Archidona. Coño como quedaria el suelu, menudos patinazos.

El ultimu esta en estao de extasis, contemplativo; paezme como si quisiera empezar a elevase.

Anónimo dijo...

ostia!

Osea que si el lantre ye Trillo,...qué ye,...quel de tras ye Marlaska?

¡Sois la virgen!

Anónimo dijo...

Canguro, que tiene que ver Archidona, con el suelo y los patinazos.
No hay quien te entienda.

Anónimo dijo...

Coño anonimu, tu yes frutu de la LOGSE.
Mira benditu, si sabes entra en google, escribe CIPOTE DE ARCHIDONA
Vas topate con unos escritos entre Antonio Canales y Cela , va prestate muncho leelos y cuando termines de lleelos vas date cuenta del sinificao de tu interrogante.

Anónimo dijo...

Anónimo, se me hace imposible que no entiendas a Canguro y entiendas a Buciello

Anónimo dijo...

Por alusiones:

Qué pasa, que nun se pué escribir lo que s´interpreta de lo puesto nel blog?

¿Nun se m´entiende?

Contestai a lo del Marlaska y dexaibos de simiear de rama en rama.

¡Al granu!, como faigo yo, nun te jode

Anónimo dijo...

Buciello, nadie dice que tu no escribas aquello que interpretas dentro del blog.
Lo que pasa es que tu escribes para el lector inteligente y otros no pertenecemos a ese grupo....

Anónimo dijo...

ANONIMU:

Cuando quieras reíte, pídesmelo y cuentote un chiste.

¿Sabes aquel que diz,....

Pues eso

Anónimo dijo...

Esto huele a ajo.....