LA CABORANA - BOO NIGHT ( 4 )

martes, 11 de diciembre de 2007


....Continuación


Intentando despegase



¿ Tais seguros de que pasen por aquí ?


El griteríu y el barullu qu´había a aquelles hores nel Cuartel de la Guardia Civil de Boo nun yera cosa normal. ¡Quiá!. Y nun pasó desapercibíu a los vecinos del pueblu. Vozones, lluces prendíes, bicicletas apilaes al borde la carretera, la vespa aquella atravesá nel camín, dos rapazos que saltaben por una de les ventanes posteriores,….nun yeren coses que acontecieran tos los díes. Nin siquiera po les fiestes. Tampoco yera el 12 de Octubre. Así que, fueron lóxicos los comentarios al respeutu que´n aquellos momentos se producíen en tos los chigres de Boo. A mou exemplu, esto ye lo que se comentaba abiertamente en Ca Jamín:

  • - Na, home, nun ye na. Ye que tan faciendo pruebes pa istalar la tele en Boo, pa cuando sean los mundiales de fúbol dir al Cuartel a ver los partíos sin importar el horariu de la trasmisión

  • - ¡Qué va! Paez mentira que nun conozcas a los guardias

  • - Sois fatos. Ye que cásase el Sargentu y ye la despedía de solteru

  • - ¿Con quién?

  • - ¡Qué mas te da!. Será con la su moza, nun va ser con la del tu fíu, ¡nun te jode!

  • - ¡Ni hablar de peluquín!. Falten entovía munchos años pa que un tal Zapateru permita casase a un guardia con un concejal

  • - Qué ye, que el zapateru ye gay

  • - ¡Coño!, qué va ser zapateru Gay. Gay, el de La Curva, ye mineru

  • - Digais lo que digais, selo de buena tinta, los guardies nun se casen ni con dios

  • - Amás, paisanu con paisanu nun ye boa

  • - Si nun ye boa, será entós pitón, porque la cosa ta bien envenená

  • - Dexai de lucubrar. Ye que tan preparando una marcha nocturna conxunta
    los guardias de Boo, Caborana y Morea, tan cargando les mochiles y anden a osties porque tos quieren llevar al chumbu la mas lixera

  • - Ye mentira, enteraos del pijo. Son cursos de posgrau.
    Sentí yo les tecles de la máquina y tan enseñándolos a escribir tamién con la izquierda porque yos dicen que hai que utilizar les dos, aunque ellos insisten que siempre se arreglaron par dar 0stiazos con una sola y menudu placer yos dió

  • - Nun son hores pa eso. Nun me jodas.

  • - No. Vengo yo de llí y hablen d´un médicu y paezme que tan organizando una campaña de vacunación xeneral y del repartu de bromuro

  • - Ostia, como en la mili

  • - Sí, pero esti d´efectu inmediatu, no como aquel que empezó a facenos estragos treinta años después

  • - Pero, si diz Quilo que la vespa que ta llí torgá ye la del cura Caborana

  • - Habrán robaola. O, pensándolo meyor, tarán organizando una cuestación pa les misiones


  • - ¿Imposibles?

  • - Bueno, o de les otres, ya sabeis como
    se lo gasta´l cleru nestos asuntos y nes hores nones

  • - Tamién yo pasé por detrás y,… daba un tufu a puticlú

  • - ¿Nun habrán subío les mulatones del caba
    ré de Sotu?

  • - Osties, igual hai que dir a char una mano

  • - O el pijo

  • - Bueno, si nun ye caro y se dexen,…


Lolé yera un paisanu de Caborana, del Segundu Riba por mas señes, que se había casao en Boo. (Si quereis ver alguna semeya suya entrai en la páxina de Boo, hai varies ). Nun taba nel chigre, pero apaez nesti momentu po la puerta.

  • - Ahí vién Lolé, seguru qu´el sábelo tó

  • - ¡Lolée!

  • - Qué pasa, ho.

  • - ¿Qué ye lo que ta ocurriendo nel Cuartel?, ¿oyiste daqué?

  • - ¡Qué va!. Vengo de la Vegona y llevo toa la tarde palotiando
    . Toi reventeu y voy a aclarar un poco el gargüilu

  • - Joder!, si ta tol pueblu entereu

  • - Entós, enteraime a mi tamién, ¿qué osties pasa?

  • - Bueno, a ciencia cierta, salvando toes
    les dudes suscitaes hasta´l momentu y tomando como fechos fácticos ciertos la presencia del médicu y el cura de Caborana,..

  • - ¿De ónde?

  • - Lo que oyiste. ¡De Caborana!

  • - ¿De Caborana?,….y, ¿qué coyones facemos aquí?....Venga, vamos. ¡¡Vamos tos pa llá !!.


Formando parte de una misión con destín desconocíu, movíos po la puta ciriosidá, enfilen tos , detrás de Lolé, la cuesta, en formación heterogénea, desde Ca Jamín hasta el Cuartel de la Guardia Civil

Nel Cuartel, el Sargentu, na creencia de que la feligresía debía conllevar algún señuelu físicu visible y conoceor, además, de la teoría filosófica que diz que valemos casi ná los paisanos vestíos, pero menos aún en porrica, dió les órdenes pertinentes pa que se despelotaren tos ellos. Pasando por altu los avatares de la retirá de la ropa personal, los involuntarios contactos carnales, el minúsculu
tamañu a que había quedau reducíu el órganu viril por mor de la situación del acojone reinante, cuando ya ta tol grupu en pelotes, lanza el Sargentu la órden a gritu pelau:

  • - ¡Todos con el culo contra la parez!

Istintivamente, los de Caborana, como la orden interior del sucosciente
llegoyos anantes que la del Sargentu, intentando protegese los güevos, se ponen tos cara contra la paré.

  • - ¡¡¡Jooodeerrr!!!. ¿ Quéz que no ze oye?


  • - ¡¡¡¡¡¡C u l o s c o n t r a l a p a r e z!!!!!



Tos taben enfotaos que s´hallaben perfetamente posicionaos y que la insistencia del Sargentu debíase a algún, el del
pasu cambieu que hai en toa formación, que taba puestu del revés

  • - ¡CULOS!,¡CULOS!,¡CULOS!. Repito por última vez: ¡Los culos contra la parez!

Secuencialmente van percibiéndose de la situación controvertía y, como pieces de dominó tras finalizar un xuegu, fueron dando
la vuelta un tras utru hasta quear con les posaeres arrimaes a la xelá paré, dexando al frente la reducía carne colgante que apenes asomaba por entre la pelambrera inferior.

Nesa vejatoria postura va a encontralos la comitiva de vecinos de Boo que irrumpen por sorpresa por la puerta, primeru el de Caborana, Lolé, y detrás el restu´l xentíu.......



Al final,...había premios pa casi tós



LLegó el color y,....el campeón

...Continuará


NOTA. El debido respeto a la Autoridad del momento y la autocensura del que esto está transcribiendo hacen que sitúe al médico y al cura en la sala colindante, aunque uno de los presentes, partidario de la teoría que dice que el tamaño no importa, me dio detalles de las dimensiones de los instrumentos de ambos. Si queréis los pormenores al respecto, preguntárselo a él.


11 comentarios:

Anónimo dijo...

.
Nun sé lo que pasa con el tratamientu de textu, pero anda a les suyes y ta puteando. Creo que a pesar de to, pué leese. A perdonar

Anónimo dijo...

Coño, Quilo, el cura caborana tenia Vespa o Lambreta

Anónimo dijo...

Canguro:

Llámase genéricamente vespa a un tipo de scooter, lo mismo que servus vien de un nombre comercial y ye una crema de limpieza de zapatos, o un klinnex ye un pañuelu de papel, lo mismo...

Pa chai un cable a Quilo: Vió una moto volcá y nun supo precisar si el motor taba centrau sobre la rueda posterior ( Lambretta ) o si yera lateral a la misma ( Vespa ). Igual ye ladedios de trascendente. Igual. Pa Quilo y pa mi, no

Anónimo dijo...

El cura de Caborana tenía una moto, conocido como "la moto del cura" La marca de la misma era Lambreta, desconozco el modelo.
Igualmente habia otras motos por ejemplo, la de Angel Cuesta Zapico, conocida como " La moto Gelín" la marca de la misma era Vespa.
Y así muchas más.

Esto era el sentir del pueblo, sin entrar en generalidades de si es una cosa u otra

Anónimo dijo...

Puestos a nombrar motos, ahí vos va otra: la moto el Pipas, quei chaba sigra nel depósito y furrulaba

Anónimo dijo...

de les primeres, la gucci de pepin cabo. nun vos acordais?

Anónimo dijo...

Coño, y que moto yera la que jodio a Kikin el de la Curva

Anónimo dijo...

jejeje...la motosierra, por eso quedó tan pequenu

Anónimo dijo...

Coño, Guille
Tu nunca oyiste del xareu que se armó en Morea per un accidente nuna carrea de motos per les fiestes del Carmen.
Esa carrea fue muy cierta y quearon gueyes nel rostru el guaje

Anónimo dijo...

Si hay que hablar de motos en Caborana, no sepuede olvidar la Vespa de Camporro.
¿Sabe alguien cuantos llegaron a montar de una sola vez en la misma?

Anónimo dijo...

Y qué me dicen de las de los pescaderos.