ESCALERA VA,....ESCALERA VIÉN

lunes, 11 de febrero de 2008



LNE .Piden mejoras en un apeadero de Aller

EL GRUPO MUNICIPAL de IU de Aller ha exigido al equipo de Gobierno el arreglo de los accesos al apeadero de Feve de la localidad de Caborana. En concreto, la petición se centra en que la escalera que, según denuncia la coalición, está "en un estado lamentable", sea modernizada


Tuvimos munchos años teniendo que dir a pinrel a garrar el tren hasta Morea. Tardó bastante en construíse el Apederu de Caborana. Y el Proyectu, la verdá, mereció tan larga espera. Sencillez de diseñu, sí, aparentemente un poco de tendejón con cubierta de fibrocementu, pero, ay amigu, dotau d´unes instalaciones que aportaben un increíble confort tanto en inviernu como en verano.



Partiendo de un conceptu muy simple como que cuando se enfría cualquier cuerpu necesariamente pierde calor, enfriando el aire ambiental, a través d´un intercambiaor de calor ( tos los mecanismos escondíos nun se sabe onde ), el calor desprendíu aprovechase pa calentar la red de agua que hay baxo el suelu del andén, de tal forma que aunque nun hubiera onde recoyese , la sensación de agradable bienestar yera una maravilla. Nel verano, recordailo, la operación yera inversa y por muncho que calentara Lorenzo, al tener el suelu fríu, provocábase una fresca brisa que hacía que siempre hubiera voluntarios nel pueblu pa dir a buscar o despedir a cualquier familiar hasta´l apeaderu.

Como el paisanu que decidió onde diba colocase el Apeaeru nun había tao nunca en Caborana, implantólu ya sabeis onde, y pa llegar a él había que subir o baxar una tremenda cuesta, tipu Anglilu o similar, que supuso una prueba mas a nuestra capacidá de resistencia. La pendiente a superar ye munchos tantos porcientos superior a los permitíos por cualquier Norma pa les víes de circulación de persones (por lo que se ve, nosotros, los caboranenses, nun merecíamos esa categoría ), y, sobre to, cuando nevaba o xelaba un poco, adquiría, la subía/baxá, la categoría de atentau, tipificau como delitu nel Códigu Penal español.




Pero los de Caborana, mal que yos pese, somos lo suficientemente fuertes como pa vencer esos contratiempos y adversidaes.

Y ahora, cuando el usu del ferrocarril ye menos numerosu, ocúrreseyos a los políticos el facilitar l´ accesu al Apeaderu.

Tras el fallíu intentu, enterrau nes urnes de les Elecciones Municipales, por parte de la guapa Concejala del PP -¿señora ó señorita?- de instalanos una escalera mecánica que nos permitiera subir en un tristrás y sin esfuerzu algún desde la Carretera a Les Colomines,


Este ye la escalera presentá
en la Junta de Iniciatives de Caborana
y el textu de la su propuesta:


Si al final me dais el voto,
colócovos una escalera
pa llegar antes que en moto
y en sin pasar po La Reguera

Partirá de la Carretera
y llegará a Les Colomines,
sin tener que caminar,
olvidando les cuestines

Vendrá el Rajoy a inaugurala,
con Zaplana y Gabinón,
así que nun perdais la ocasión
de votame a concejala


ahora, viéndonos quizás mas enclenques, desde IU pretenden solucionanos el problema del accesu al tren. De mou muy facil, con una escalera, aunque, eso sí, solo de baxá, en sin peldaños, de forma que ye solo acercase a la parte superior y , pumba, azotase al vacío, pa que ayudaos por una velocidá uniformemente acelerá de baxá – jodía gravedá – llegar a toa ostia hasta el andén anantes de que escape el tren de turnu.

¡Qué felices yéramos nel olvidu!





1 comentario:

Buciello dijo...

Menos mal que nun ganó la rapaza del PePe. Si no, si la xente que sube pa les Colomines dexa de pasar por la Reguera, menudu mieo, subir por allí pa riba hasta Buciello, solo nosotros

Ta vien sabelo.

Oye, Exiliau, tienesme acojonau. Pa tar lejos de aquí, tas enterau de to