¿ C R I S I S ?

miércoles, 21 de mayo de 2008



Acabóse la lliga de fúbol. Pa munchos, ya yera hora, pa otros, coyones, y ahora qu´osties facemos los domingos po la tarde. Pero yendo mas pallá, al intríngulis del inventu, empiecen a producise una serie d´ acontecimientos como productu y consecuencia de los resultaos deportivos. Y comienza un gran baile que va durar tol vranu. Cambios nos equipos, d´entrenadores, de xugaores, d´estrategas, de dosificaores de enerxía, d´utilleros, d´indumentaria....decenes, centenes, millares, decenes de millar, centenes de lo mismo, millones,...de euros despavoríos dacá pallá.

¿Crisis?. Tratémoslo como tal y cual Bancu d´España intentemos arreglalo, pero en vez de introduciendo nel sistema dineru, perres contantes y sonantes como faen los economistes, apurriéndoyos persones, protagonistes.

Ye dicir, astrayéndonos un poquitín, imaxinaivos de qué forma se dinamizaría y revolucionaría el sistema mostrau s´intruxéramos de sopetón nel mercau veraniegu los xugaores que conformen l´equipu de la sigueinte semeya:






Casi ná. Armaríase ladedios. Una especie de selección de nuestros diferentes barrios. Marcelino, el nietu Nisia, y Fonso del Segundu. De la Curva, Gelín, Carcedo, Tonín y el gran ariete Pepín Valle. De les Colomines, Carbajo y Canor. De Los Cuerteles, Grueso. Y Fermín, de Sotiello.

Eso po lo que respeta a los xugaores. Como dosificador de la EPO, Lobo el de Villanueva. De trencilla a Ginés, que habría que ver el acojone que llevaríen los esforzaos del pelotu cuando ante una entrá delictiva, llegara pa llá tou escopetau y en vez de mostrar la tarxeta roxa yos apuntara con una de les sus serpientes pitón sacá de soslayu del chalequín ......¿Ehhh?

El restu, acorbataos comu tan, supongo que seríen representantes, diretivos, mecachifles, familiares,...



4 comentarios:

Anónimo dijo...

Qué buen escribir tiene usted, y qué muchachos tan atractivos!!!! Lástima que no se vean las piernas de todos los jugadores.

Anónimo dijo...

Anónimo, que se te ve la pluma del ala derecha.

¿Piernas?. Pates, pero no para Anónimos, mas bien para su omónima masculina, la Anónima

esparavan dijo...

Menudo lío de identidades tienen por aquí. Y mientras tanto, los funbolistas esperando pa la foto. Han visto que todos los mozos llevan medalla al cuello con su cadena y sus avíos? Ahora igual nos dicen "yo es que soy ateo, pero fué la época que me tocó vivir y me obligaba mi madre". Minuto y resultado y Saludos cordiales.

Anónimo dijo...

Como aclaración al ESPARAVAN:

Sin gafes igual paecen medalles, pero entrando´n detalle ye facil deducir que son cigües. O no?